25

Milyen hibát követ el a legtöbb online vállalkozó?

Kiválasztottam és meg is rendeltem a domain neveket.

Innentől már pörög az üzlet.

Elmondom, mi az amit most pontosan meg fogok csinálni, mert a legtöbb online vállalkozó itt követi el a hibákat.

A domain név

Legendák keringenek arról, hogy a kulcsszónak benne kell-e lennie a domain névben.

Nem kell benne lennie.

A Google tudja ezt.

Ennek egyszerűen az oka az, hogy a legtöbb jó domain név foglalt az angol piacon.

Szóval ez nem számít.

Ami számít valamennyit, az a domain kora, de erről ráérünk később beszélni.

Ha megszerezted a domain neved, az első lépésed ez.

Soha ne a termékkel kezdj!

Ha lenne egy éttermed, akkor nem azt mondanád, hogy „Ezt főztük, ki akar enni nálunk?”

Pedig a legtöbb amatőr ezt csinálja. Vásárlókat keres a termékéhez. Ez nagyon fáradtságos munka.

Ahogy az étterem menüt ad, amiből kiválaszthatod, hogy mit akarsz enni, a profi online vállalkozó is ezt csinálja.

Vagyis megtudja, hogy a kiválasztott témában mire van szüksége az embereknek és azt nyújtja.

Ne építs weboldalt!

Bizony, ez is fáradtságos. De csak addig, ameddig nem tudod, hogy hoz-e pénzt az üzleted.

Ha már tudod, hogy van igény a dolgokra és az emberek alig várják, hogy vásároljanak tőled valamit, akkor lesz ideje a weboldal építésnek és a termék készítésnek.

Ez a vállalkozás alapítás szempontjából is fontos.

A helyes első lépés

A helyes első lépés a landing page. Ez az úgynevezett érkező oldal. Ide jönnek majd a látogatók. A landing page egyetlen célja, hogy megszerezze az illető elérhetőségét. Semmi más.

Egyszerűen azért van erre szükség, hogy lehetőséged legyen többször kommunikálni az illetővel.

Ezért ahelyett, hogy azonnal próbálnál eladni, lesz lehetőséged arra, hogy kialakítsd a bizalmat, mielőtt azt kérnéd, hogy vásároljanak tőled.

A bizalom fontos

Nem veszel semmit attól, akiben nem bízol. Tehát nem számít milyen jó a terméked, nem fogják megvenni hacsak nem bíznak benned. Ezért fontos, hogy egy jó hírlevél küldővel folyamatosan kommunikálj az emberekkel.

De nem csak erről van szó.

Ha jó terméket akarsz, akkor tudnod kell mi a problémájuk az embereknek akiknek segíteni szeretnél. Nem arról van szó, hogy szerinted mi a problémájuk. Arról van szó, hogy szerintük mi a problémájuk.

Ez hatalmas különbség.

Nehéz jó terméket létrehozni, ha nem tudod, hogy mire vágynak azok, akik a listádon vannak.

Összefoglalás

Első lépés az érkező oldal és az, hogy kommunikálj az emberekkel.

Ebből tudni fogod, hogy mi az amire igazán szükségük van, és segíthetsz megoldani a problémájukat.

Ezután jöhet a weboldal egy jó bloggal, végül pedig a termék.

Ha ezt a sorrendet követed, nem dolgozol feleslegesen, és jó eséllyel nagyon sikeres leszel.

Egyetértesz a sorrenddel, vagy te máshogy csinálnád?

Kapcsolódó Bejegyzések
No image
Mielőtt 1 milliót kereshetnél havonta, lennie kell egy álmodnak…
Online Marketing: Hogyan találd szíven az igazi vásárlóidat
7 súlyos tévedés az online marketingedben, ami megfoszt a bevételtől
25 hozzászólás:
  • Monika képe
    Monika (nem ellenőrzött)
    jún 06, 2015 12:29 DU

    Végre az első használható tipp - időbe telt, de legalább végre megvan.

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    jún 06, 2015 13:59 DU

    Örülök, hogy ez végre teszik neked. :)

  • Magyar Lászlómé képe
    Magyar Lászlómé (nem ellenőrzött)
    jún 06, 2015 13:45 DU

    Kedves Péter!

    Tökéletesen jó a felvezetés! Mindent érthető! Kommunikáció nélkül semmi sem megy!
    Remélem a folytatás is ilyen nagyszerű lesz.

    Üdv: Ilona

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    jún 06, 2015 14:00 DU

    Igyekszem. :)

  • Szabó Miklós képe
    Szabó Miklós (nem ellenőrzött)
    jún 06, 2015 19:23 DU

    Rövid, tömör, de nagyon ütős.
    Ezt teszik.

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    jún 06, 2015 21:39 DU

    Köszi. :)

  • Margit képe
    Margit (nem ellenőrzött)
    jún 06, 2015 22:49 DU

    Kedves Péter!
    Nagyon jó felvezetés. Szèp munka.
    Várom a folytatást!
    Üdv. Margit

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    jún 07, 2015 18:16 DU

    Köszönöm. :)

  • Szilvia képe
    Szilvia (nem ellenőrzött)
    jún 07, 2015 01:48 DE

    A landing page is weboldal, nem?

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    jún 07, 2015 18:20 DU

    Végül is igen.

    De egy weboldal különböző részeinek más-más a célja. Például a címlap célja, hogy elérjen egy kattintást. Hiszen a landing page-re (a célját már mondtam fenn) célzott látogatók érkeznek, míg a címlapra bárki.

    A címlap célja ezért, hogy elérjünk egy kattintást az oldal belseje felé.

    Tehát a landig page is része a teljes weboldaladnak, más a feladata mint a weboldaladon lévő több különböző oldal típusnak.

  • Balk László képe
    Balk László (nem ellenőrzött)
    jún 07, 2015 08:03 DE

    Igen a landing page (érkező oldal)is weboldal annak is egy speciális fajtája. A specialitása csak annyi, hogy az ilyen oldalakon fogadod a látogatóidat, akik a hirdetésekből és egyéb helyekről érkeznek. És itt kellene elérni, hogy meg adja az e-mail címét. Azért, hogy tovább tudj vele kommunikálni. Ez csak röviden, mert nem szeretnék Péter tanításaiba bele kotyogni.

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    jún 07, 2015 18:21 DU

    Tökéletes magyarázat. :)

    Ha előbb látom, meg sem írom a saját verziómat :D

  • Balk László képe
    Balk László (nem ellenőrzött)
    jún 08, 2015 07:35 DE

    Ilyen hibába esik az, aki előbb olvassa a hsz-eket mint a blog bejegyzést. :)

  • Komáromi Dániel képe
    Komáromi Dániel (nem ellenőrzött)
    jún 07, 2015 09:08 DE

    Kedves Péter!

    Ritkán jelentkezem, de folyamatosan figyelem a működésedet és az anyagaidat. Tudom, hogy a felhasználatlan információ elveszik, felesleges tudás. A nem használt izomzat is el satnyul. Javaslom elsősorban magamnak, de a többi halogató típusú kollégának is: ÉBRESZTŐ!
    Privátban: Az ötletem megbeszéléséhez kérnék két percet skypen.

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    jún 07, 2015 18:24 DU

    :) Dobj egy e-mailt, hogy mikor lenne jó a Skype.

  • Czibolya Péter képe
    Czibolya Péter (nem ellenőrzött)
    jún 07, 2015 14:43 DU

    Nagyon jó a sorrend. Figyelem különböző cégek kommunikációját, landing page-ét, weboldalát és a terméküket az interneten. Vannak különbségek közöttük, de találkoztam már olyannal aki hasonló stílusban gyakorolja ezt a tevékenységet mint ahogy tanítod nekünk. Megmondom őszintén ez a stratégia tetszett nekem is a legjobban.

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    jún 07, 2015 18:25 DU

    Köszönöm. :)

  • Flóra Péterné képe
    Flóra Péterné (nem ellenőrzött)
    jún 08, 2015 10:05 DE

    Köszönöm Péter nagyon jó amit irtál

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    jún 08, 2015 10:48 DE

    Körülök, hogy tetszik. :)

  • Rinézer Csaba képe
    Rinézer Csaba (nem ellenőrzött)
    jún 08, 2015 23:06 DU

    Köszönöm Péter, jó lesz a dolog...

  • Varga J. Zoltán képe
    Varga J. Zoltán (nem ellenőrzött)
    jún 15, 2015 17:31 DU

    Szia !

    15-e van !

  • Milán képe
    Milán (nem ellenőrzött)
    jún 15, 2015 21:02 DU

    Remélem azért nem kell nyár végéig várni hogy elkészüljön az a weboldal. :)

  • VJZ: képe
    VJZ: (nem ellenőrzött)
    jún 18, 2015 16:44 DU

    Szia Péter !
    Elmentél nyaralni ?

  • Papp Ernő képe
    Papp Ernő (nem ellenőrzött)
    jún 21, 2015 18:36 DU

    Szia Péter!

    Már a Landing Pages videót is megnéztem, várom, hogy ezt a hírlevél küldőt, hogy tudjuk majd alkalmazni!

  • Mészáros Péter képe
    Mészáros Péter (nem ellenőrzött)
    jún 22, 2015 20:41 DU

    A kommunikáció fontos. Kár, hogy nem az erősségem... Ezen feltétlenül változtatnom kell.

Szólj Hozzá!