• Mit jelent a nulla?
81

Mit jelent a nulla?

Azt mondtam, hogy nulláról indulunk. Azonban hol van a nulla?

Mondhatnám azt, hogy pénz nélkül. De nem állja meg a helyét, mert fizetek az internetért.

Azt mondhatnám, hogy akkor ne legyen internet. De nem jó mert fizetek egy internet kávézóban, vagy vennem kell egy sült krumplit a Mekiben. Tehát ez sem nulla.

Ráadásul még áramot is használok, szóval ez aztán végkép nem a nulla.

Ezt lehet a végletekig csinálni. Csak egy probléma van vele.

A végén oda jutnánk, hogy üljek állatbőrökben egy barlangban. „Na Péter, most mutasd meg hogy kell egy jó online vállalkozást csinálni.”

Határozzuk meg tehát a nullát

Nullának azt veszem, amit valaki egy hétköznapi állásból vagy nyugdíjból meg tud tenni.

Nem azért mert lusta vagyok. Egyszerűen ez a kiinduló pont.

Mi a helyzet a munkanélküliekkel?

Az, hogy nekik sürgősen állást kell találniuk. Mert nem lehet rendesen az üzletre koncentrálni, ha mindennapi kaja gondjaid vannak.

Nem kell hogy magas legyen a fizetésed. Kereshetsz nagyon keveset is. De néha, egy kis pénzre szükséged lehet. Még ha kevés is, kellhet egy kis pénz.

Miért költünk egy online vállalkozásra?

Egyszerűen azért, hogy pénzt takarítsunk meg.

Az egyszerű elv az, hogy a pénzért, ami kiadunk több pénzt kell visszakapnunk. Egyszerűen azért költünk, hogy pénzt szerezzünk vagy pénzt takarítsunk meg.

A helyzet az, hogy ezt meg lehet csinálni pénz nélkül is. Viszont annyi lépést kellene megtennünk előtte, hogy aránytalanul megnövelnénk az időt és az erőfeszítést.

Ez a tipikus esete annak, amikor pénzt használni olcsó dolog. Meg fogom mutatni hogyan csináljuk ezt.

A te feladatot most a tudás megszerzése.

Minél nagyobb a tudásod, annál kevesebbet költesz és annál nagyobb lesz a megtérülésed.

Mire költünk és mire nem?

Nem költünk olyan programokra, amikből van ingyenesen is jó. Ilyenek az nyílt forráskódú programok.

Mindegyiket meg fogom mutatni egyesével. Ezek ingyenesek és nagyon jók.

Amire viszont költünk, az a tárhely, dizájn, és néha fotók.

Szabadúszókra is költünk. Ők olyan dolgokat csinálnak meg nekünk, amit mi nem akarunk vagy nem tudunk.

Ezek közül egyik sem kerül sokba. Sőt mindegyiknek meg fog térülni az ára. Nagyon is bőségesen.

Viszont most jön a kényes kérdés. Amiről most írok, azért lehet, hogy utálni fogsz.

Legyél tisztességes

Abban hiszek, hogy aki nem tisztességes az üzletben az előbb-utóbb elbukik. Már ha egyáltalán sikeres lesz valaha.

Ez az online világra is igaz.

Ennek az is része, hogy nem használsz olyan dolgokat, amik nem jogtiszták.

Az interneten számtalan olyan program van, ami ingyenes és nagyszerű.

Teljesen felesleges letöltögetned. Ha olyan profi vagy hogy fizetős programra van szükséged, ki is tudod fizetni. Mert visszahozza bőven az árát. Ha nem, akkor nincs rá szükséged.

Szóval ne használj lopott programokat! Ne értékeld le azzal magad, hogy nem tudod megvenni ezért el kell lopnod. Főleg azért ne, mert a legtöbb esetben van ingyenes változata.

Lehet, hogy eddig nem tudtad, de nem baj. Meg fogom mutatni.

Tudom, hogy ez nem túl népszerű hozzáállás.

De a hozzászólásokból látom, hogy nagyszerű csapat vagytok. Nem lesz szükségetek ilyesmire ezt megígérhetem.

Ráadásul mindent meg fogok mutatni a legjobb tudásom szerint. Nem fogsz csalódni.

Írd meg a hozzászólásokhoz, hogy mit gondolsz erről.

Kapcsolódó Bejegyzések
„Azért nem tudok pénzt keresni az interneten, mert…”
No image
Mielőtt 1 milliót kereshetnél havonta, lennie kell egy álmodnak…
Hogyan szerezd meg az első bevételed online?
81 hozzászólás:
  • Zsurkó János László képe
    Zsurkó János László (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 01:03 DE

    Szia Péter!
    Tetszik amit írtál, évek óta az őszinteséget gyakorlom, igaz sokan nem így működnek de ez engem nem érdekel, és egyre kevesebb ember van körülöttem aki nem őszinte. Egyre izgatottabb vagyok.
    Üdv János

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 01:04 DE

    Nagyon jól teszed. Gratulálok!!

  • Üveges Balázs képe
    Üveges Balázs (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 02:45 DE

    Nagyon igazad van Péter, már eddig is nagyon sokat tanultam tőled! :-)

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 03:42 DE

    Köszönöm :)

  • Halász Tibor  képe
    Halász Tibor (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 05:52 DE

    Szia Péter!

    Elsőre nekem egy közmondás ugrott be -a hazug embert előbb utolérik mint a sánta kutyát -!
    Azzal egyetértek,hogy a nulla nyilvánvalóan mindenkinek a mostani helyzete. Amennyiben valakinél ez abszulút nulla lenne akkor nem is tudna itt lenni. Még egy dolog ingyen nincs semmi! Biztosan sokan használják használjuk azt a kifejezést,hogy "visszahívlak, mert én ingyen beszélek" közben mindenki tudja, hogy ez nem igaz.

    Üdvözlet mindenkinek Tibor

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 10:20 DE

    Egyetértek. :)

  • Bálint Botond képe
    Bálint Botond (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 06:31 DE

    Szia Peter! Nagyon tetszik amit irtal, szerintem is csak tiszteseges uton lehet egy vallalkozast csinalni. Ha en nem vagyok az, hogyan varjam el ugyanezt az en ugyfeleimtol. Super,varom, hogy induljunk .

    Udv. Botond

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 10:21 DE

    Köszönöm. :)

    Még egy előkészítő lépésünk van, és utána már írom is a lépéseket. Bár te már párat meg is csináltál belőle. :)

  • Balázs képe
    Balázs (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 06:32 DE

    Sziasztok. Szerintem sokakkal az a baj, hogy költekeznek, mert egy fogyasztói társadalom részei. Ha meg kicsivel több pénzük van, akkor meg befektetés címén szeretnék azt megóvni, kamatoztatni valahol, hogy több legyen belőle.
    Egyik magyar milliárdostól hallottam egy riportban, hogy ő szereti elkölteni a pénzét, mert tudja, az visszatér hozzá valamikor. Persze a riporter nevetve válaszolt, hogy könnyű Önnek, és ezt nehezen fogják megérteni a tömegek, akik kevés pénzből élnek. A riportalany csak annyit válaszolt: ez csupán felfogás kérdése, amikor kevesebb pénzem volt is így gondoltam, pl. mindig megvettem a villamosjegyet. Ott kezdődött, hogy nem akarok kicsinyes lenni. Szerintem is így van ez: ha valaki rájön arra, hogy ez csupán felfogás kérdése, akkor nem egyfajta hiánygondolkodásban fog élni, hanem úgy, mint akinek van.
    Sokan egész egyszerűen rosszul gondolkodnak: nulla, ahol vagyok, pénzt kell keresnem, hogy ne legyek nulla. Már a megközelítés is rossz, hiszen Péter az imént mondta el, hogy nullának nevezhetnénk a barlangot is. Ilyen értelemben mindig fog találni a hiány-gondolkodású ember olyan pontokat, amikkel nem eléggé elégedett. A nulla esetében trenírozós kérdés lehet: hol van számomra az elegendő? S ami felette van, az nem lehetne-e egyszerűen játék?
    Arról meg, hogy fizetni kell dolgokért még annyit: én többször fizettem dolgokért és bizony azzal mások elé kerültem és időt nyertem, előbb utóbb pénzt is. A növekedés exponenciális volt. Már nem is maga a pénz volt a lényeg, hanem
    az a sorozatos invesztálás, amiben a pénz eszköz volt. Forgott és elvégzett valamit azon az állomáson. De a fordítottját is megéltem: nem akartam fizetni dolgokért, majd magam megcsinálom, megtanulom, elbíbelődök vele, azaz az időmmel fizettem és bizony ezzel időt veszítettem és előbb utóbb pénzt is.
    Tanulság: minden élethelyzetben meg kell találni a van érzését, és nagyon okosnak lenni abban, mikor kell pénzzel és mikor idővel fizetni a dolgokért.
    Én várom a folytatást, hajrá Péter!

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 10:23 DE

    Nagyon jó meglátás. Gratulálok!!

  • Patakyné Hegyi Erzsébet képe
    Patakyné Hegyi ... (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 07:18 DE

    Szia Péter!
    Teljes mértékben így gondolom én is. Egyszerűen képtelen lennék nem tisztességesen csinálni valamit.Egyenesség, őszinteség, kitartás, küzdés. Erre tanítottam a gyerekeimet is.

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 10:24 DE

    Nagyon jó oktattad őket! Biztosan sikeresek lesznek ha ezt követik.

  • Zsuzsa képe
    Zsuzsa (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 07:34 DE

    Szia Péter!
    Első lecke kipipálva, várom a következőt.
    Mindhárom vállalkozásomat, amit elbuktam, tisztességesen csináltam, februárban indultam negyedszer... megint másképp, még mindig tisztességesen, és úgy tűnik, jobban... siker, ha eggyel többször állok föl, mint ahányszor pofára estem :-)

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 10:26 DE

    Sajnálom, a bukást. Tudom milyen érzés, mert nekem is összejött párszor.

    De ha tisztességes maradsz, tanulsz, és végig kitartasz, akkor nem marad el az eredmény. Felnézek rád azért, mert mindig felállsz.

  • Fricyke képe
    Fricyke (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 07:38 DE

    Eddig még nem okozott gondot az hogy tisztességesen éljek! Ez után sem szeretnék változtatni :)

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 10:26 DE

    Nagyon jól teszed!! :)

  • Sikerhozo.hu képe
    Sikerhozo.hu (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 07:47 DE

    Ezzel elevenembe vágtál. :) Véleményem szerint egy magas etikai szint mindenképpen szerves része a sikernek! Valójában a könyvem egyik üzenete is ez, többek között etikai szemlélet kialakulását segítem vele. ;) Nagyon tetszik a munkád, Péter, örülök, hogy itt rád találtam. Várom a folytatást. (Jelzem, ezt eddig elég kevés ember érte el, hogy kifejezetten várjam a levelét) :D

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 10:26 DE

    Köszönöm szépen. :)

  • Dènesné Hajék katalin képe
    Dènesné Hajék k...
    máj 01, 2015 07:56 DE

    Szia Péter! Én úgy tapasztaltam, a nem becsületes úton szerzett javak nagyon drágák, mert az árat az ember nem azonnal, hanem sokkal később fizeti meg,. Fizetnie mindenkinek kell! Az egyáltalán nem mindegy mennyit. Később váratlan kiadásként nagyon fájón tudd jelentkezni. A megfelelően rendezett számlával lehet kalkulálni, mert irányt mutat.

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 10:27 DE

    Tökéletesen egyetértek! Én is így tapasztaltam.

  • Tőkés József Ferenc képe
    Tőkés József Ferenc (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 08:44 DE

    Szia Péter
    Én is úgy gondolom ha csináljuk csak tisztességgel és becsülettel eddig is így tettem.
    Üdv: József

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 10:28 DE

    Nagyon jól csináltad! Most is így fogjuk.

  • Milán képe
    Milán (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 08:44 DE

    Egy időben én is kipróbáltam fizetős szoftverek garmadáját, de most már csak a Windows ami fizetős licencű és legális persze. Víruskergető + tűzfal kombót is megoldottam a freeware szoftverekkel.

    A rendszerkarbantartáshoz is freeware szoftvert használok. A rendszerstabilitás ugyan - nálam - nem kerül pénzbe, de havi pár órát azért igénybe vesz. Én vagyok a rendszergazda itthon.
    Most nem vagyok nullánál, mert van ki támogasson - ebből a körből akarok kilépni és megvalósítani a pénzel mint eszközzel a (rugalmas) terveimet. Ez terv többlet pénz nélkül is működne, de csak évek lefolyása alatt, de én úgy vélem hogy már nincs több évem, hogy tovább lépjek anyagi szinten.
    A lényeg, hogy Péter - rendkívül - önzetlen módon segítő jobbot nyújt a boldoguláshoz, de nem a boldogsághoz - ezt ne felejtse el senki.
    Ő elősegíti az anyagi függetlenség elérését, nekünk pedig a "lelki függetlenségünket" kell elérni - azért pl., hogy más emberek ne tudjanak lehúzni az ő alacsonyabb szintjükre ami jelenti a sajnálkozást, siránkozást, tenni nem akarást, sugárzó negativitást és sorolhatnám...

    Minden a fejben dől el - ezért is kezdte Péter az elviekkel. Először odabenn kell kitakarítani a felesleges gátlásokat és csak azután lehet felépíteni a sikerekhez vezető utat.
    A stabil házhoz stabil alap szükségeltetik elvén kell haladnunk.

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 10:29 DE

    Nagyon profin megoldottad a fizetős szoftverek ingyenesre váltását, gratulálok! Az elveiddel teljesen egyetértek.

  • Vrankóné Erzsi képe
    Vrankóné Erzsi (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 08:45 DE

    Szia Péter!
    Gratulálok a mostani munkádhoz és nagyon kíváncsian várom minden nap a következő fejleményt.
    Eddig is sok értékes dologra hívtad fel a figyelmem. Én most tanulom az online marketinget.
    Az őszinteség és etikus, tisztességes életvitel eddig is jellemzett- és a jövőben sem szeretnék másképp. Aki nem ilyen, előbb - utóbb megtapasztalja, h bocs a kifejezésért de "vissza nyal a fagyi".
    Én főállásban dolgozom - ami nehézség számomra, h nem nézik jó szemmel, ha valaki mással is foglalkozik, ezért eddig nem is mertem a nyilvánosság elé lépni, de egyre inkább hajlok efelé, mert az online marketing segít abban, h kilépjek a megszokott ismeretségi körömből és más területekről, olyan emberekhez szóljak, akik a célszemélyek - és ők keressenek engem.
    Tudjátok mire gondolok - már a múlté a régi marketingezés és sokan az a baj ott leragadtak és mindig a rokoni, baráti körét zaklatja eredménytelenül. Ja..és természetesen ő csodálkozik, h mindenki elfordul tőle.
    Egy szó, mint száz.... hajrá Péter. Mutasd meg, h meg tudod csinálni és lesznek követőid.
    Várom a fejleményeket nagyon-nagyon kíváncsian :) :)

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 10:31 DE

    Köszönöm szépen. :)

    Igyekszem a legjobbat nyújtani!

  • Kertiné Vágó Karola képe
    Kertiné Vágó Karola (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 08:46 DE

    Szia Péter! Várom az indulást! Elolvastam a hozzászólásokat is. Itt a helyem!

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 10:31 DE

    Mégy egy előkészítő tipp jön, és után jönnek a lépések.

  • Flóra Péterné képe
    Flóra Péterné (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 08:49 DE

    Szivesen és érdeklödéssel olvastam a mai bejegyzésedet .
    Köszönöm Flóra

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 10:31 DE

    Köszönöm.

  • Jávorné Gulácsi Zsuzsanna képe
    Jávorné Gulácsi... (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 09:27 DE

    Szia Péter!
    Teljes mértékben osztom a véleményed. A nulláról indulás természetesen
    nem lehet zéró, hiszen akkor senki sem lehetne most itt. Az üzleti életben
    a tisztességes hozzáállás elengedhetetlen az én felfogásom szerint. Voltam cégvezető nyugdíj előtt, ezért tudom, hogy a tisztesség mennyire kamatozó. Bevallom, engem a plusz tudás ami motivál, mert ezt már semmi szín alatt nem bukhatom el. Az anyagi gyarapodás, csak hab a tortán, és tükrözi, hogy valamit jól tanultam meg. Örömmel várom minden leveled, mert mindig hasznos számomra.

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 10:33 DE

    Egyetértek.

    A támadásokkal ne törődj és ne azokért csináld. Egyszerűen csak csinál azért amiért te szeretnéd.

  • Goldsmann Tamásné képe
    Goldsmann Tamásné (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 09:30 DE

    A kíváncsiság egyre nagyobb bennem. Jól csinálod, mert gondolom ez is a célod.

    Üdv. Judit

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 10:33 DE

    Köszönöm :)

  • Péntek Mária képe
    Péntek Mária (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 10:16 DE

    Szia Péter!Egyre nagyobb bennem a kíváncsiság. Szívemnek kedves hangot ütsz meg. Nem ez az általánosan elfogadott "üzleti" szemlélet. Bízom benne, hogy Veled nekem is sikerül erre rácáfolni.

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 10:34 DE

    Köszönöm. :)

    Tudom, hogy nem általános, de biztos lehetsz benne, hogy ez működik.

    Tarts ki végig, és sikerülni fog.

  • Juhász Sándor képe
    Juhász Sándor (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 10:41 DE

    Szia Péter!

    Nekem is pont ez a vélemémyem egy szolgàltatàsról,àttekinthetö,részletes és ne àruljon zsàkbamacskàt.Ha valaki valamire nem képes,az ne vàllaljon be olyan dolgalokat,amit mem tud teljesíteni!Nagyon sokaszor talàlkozok ilyen esettel és ez rontja az üzletet,a tevékenység hírnevét.Örülök nagyon,hogy ezzel nem vagyok egyedül!Köszönöm!

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 15:47 DU

    Örülök, hogy egyezik a véleményünk. :)

  • orosz Imre  képe
    orosz Imre (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 11:13 DE

    Igen ebben én is egyetértek de a valójában jó dolgokat nem találod meg ingyen a kibaszott jó dolgok meg még drágábbak de azok kurva jók s csak akkor jön rá ha megveszi vagy valhol pl bnvn meglátja vagy a haverjánál az annál is jobb dolgok meg már szinte megfizethetetlen s ha van is rá pénzed megnézik hogy egyáltalán a tiéd lehet e s legtöbb esetbe nem pl feerari f40 anno százszoros tuljelentkezés volt rá de csa évi 2000 db gyártottak késöbb emelték 4000 dbra de csak ennyi sokaknak csak vágy maradt hiába voltak milliárdjai.szoval egy szó mint 100 a kurva jó dolgok kurva drágák

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 15:52 DU

    Kétségetelen, hogy a magas ár sokszor a minőség jele, hiszen a belefektetett munkát, a szakértelmet és a alapanyagokat meg kell fizetni.

    De a nyilt forráskódú programok esetében például hihetetlenül jó dolgokat kaphatsz anélkül, hogy kötelező lenne érte fizetned.

  • PerediJÓzsef képe
    PerediJÓzsef (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 12:04 DU

    Nagyon tetszik amit eddig írtál,nagyon várom a folytatást.üdv.Jóska

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 15:53 DU

    Köszönöm. :)

  • Péter István képe
    Péter István (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 12:15 DU

    Sajnos nekem a számitógépes tudásom a "rám ragadt mint a kosz" jellemzi.Igy én örülök ha egy kicsit átláthatom majd ezt a világot és egy kicsit talán "érteni" is fogom.érthetően egyszerűen magyarázod a dolgokat ez nekem igy jo.

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 15:53 DU

    Nem lesz gond ezzel, pontosan és érthetően fogok magyarázni. :)

  • Szabóné Erika képe
    Szabóné Erika (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 12:25 DU

    Szia Péter!
    Nagyon tetszik az őszinteség, és nyíltság. Nem tudok nem őszintének lenni, az nem én lennék. Jó érzékem van a simlisséget "kiszagolni" és ösztönösen eltávolodom attól amivel kapcsolatban ezt érzem, legyen az bármi.
    Amit Te kínálsz nekünk teljes mértékben azonosulni tudok vele.
    A legjobbkor vagyok a legjobb helyen. Köszönöm!
    Ahogy Milán is írja a hozzászólásában, Te a tudásod átadásával "elősegíted az
    anyagi függetlenségünk elérését" nekünk a lelki függetlenséget kell elérni.
    Véleményem szerint, a lelki függetlenségnek már meg kell lenni, különben nem lennénk itt. A lehúzó kritikákat figyelmen kívül kell hagynunk, és cselekedni kell a legjobb tudásunk szerint.
    Nagyon várom a leckéket, tanulni akarok Tőled!

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 15:54 DU

    Köszönöm. :) Még egy tipp jön nemsokára, utána belecsapunk a közepébe. :)

  • Czank Bea képe
    Czank Bea (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 12:35 DU

    "Az igazság ki nem mondása az első lépés a hazugság ingoványa felé. Az első lépés után jönnek az újabb, egyre gyorsabb, egyre kuszább és tehetetlenebb lépések. Nehéz lesz megállni. Végül megbotlik, és elesik. Könyékig, nyakig süpped a mocsárba. Elmerül. Az orrluka is eltűnik. A látóhatár csipkéjével együtt..."

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 15:55 DU

    Igazad van.

  • Abt Károly képe
    Abt Károly (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 13:11 DU

    Szia Péter! 2015.05.01

    Azon is elgondolkodtam, hogy mi lehet az én "TAPASZTALATOM" amelynek megosztásával másoknak tudok segíteni. Nagyszerű összeállításaidat saját tudásodra alapozod, ez egy adottságod melyet nagyon sok tanulással fejlesztetted a mai szintre, és folyamatosan végzed a bővítését. Nagyszerű dolog a mostani terved. Számomra nagyon nagy kihívás, hogy lépést tartva Veled én is megvalósítsam a célt. Az életemben volt egypár fordulat, mely kihívást tartalmazott. Nehezen, de végül helyt álltam. Nem hivatkozom (ezt azért korábban megtettem) a koromra, mert igazán nem függhet ettől a cél elérése. Lassabban, de elérhetem a célt, melyben eddig is segítettél, köszönöm ismételten Neked. Várom a feladatokat, a közben jelentkező segítségeidet. Azon leszek, hogy elsajátítsam legalább azt a tudást, amelyre felkészítesz.

    Üdv., Károly SZÉP NAPOT KÍVÁNOK minden nap Neked

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 16:36 DU

    A tudás megszerezhető bármikor. És mindent meg fogok mutatni. Biztos vagyok benne, hogy képes leszel követni.

  • Váradi Richárd képe
    Váradi Richárd (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 13:41 DU

    Tisztelt Péter!

    Amiket írtál természetes, mivel a felsorolt erények fontosak.Ezekkel teljesen egyetértek.Viszont nem tiszteletlenségből mondom ugyanez visszafelé is meg kell hogy állja a helyét, hiszen ezek a sikeres vállalkozás feltételei.

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 16:37 DU

    Teljesen egyetértek.

  • Mészáros Péter képe
    Mészáros Péter (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 14:24 DU

    Szia Péter!

    Engem úgy neveltek, hogy a becsület és a tisztesség többet ér, mint 7 pecsétes írás... Ha eladod, soha többé nem tudod visszaszerezni. Onnantól nehéz lesz minden reggel szembenézni azzal az emberrel ott, a tükörben..

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 16:37 DU

    Igazad van.

  • Magyar Lászlóné képe
    Magyar Lászlóné (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 14:44 DU

    Szia Péter!

    A becsületesség szó és tett ma aranyat ér! Ebben a rohadt, korrupt világban igyekezni kell, hogy ha más nem, de az önbecsülésünk meglegyen. Ezt viszont csak becsületes úton érhetjük el. Várom a kezdést!
    Üdv. Ilona

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 16:38 DU

    Én azt hiszem, még ebben a világban is több a jó szándékú és becsületes ember. Bárhogy is a lényeg, hogy mi tudjuk, hogy csak így lehetünk sikeresek, ezért ezt alkalmazni is fogjuk. :)

  • Szabó Sándorné Edit képe
    Szabó Sándorné Edit (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 17:49 DU

    Tényleg érzékeny a téma!! Bízom benne, hogy vannak még becsületes emberek, mert sajnos magam körül egyre kevesebbet látok!!
    Azon felül, hogy anyagi stabilitást fogunk itt elérni, én szívből remélem, hogy egy olyan csapat lesz kik egytől egyig büszkék leszünk egymásra és megismerhetjük egymást!!

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 17:53 DU

    Bizstos vagyok benne, hogy ez egy olyan csapat amire mindannyian büszkék leszünk. :)

  • Imre képe
    Imre (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 18:52 DU

    ..nevelkedtem,becsületes,de túlon-túl takarékos családban,próbáltam,másképp csináljam,mindenem bankok markában,befizetésként,pénzüket használtam,fontos hát,hogy a sarat álljam ..

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 20:51 DU

    Előbb utóbb ki fogsz jutni a nehézségekből.

  • Üveges Balázs képe
    Üveges Balázs (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 20:34 DU

    Ezt annyira jó dolognak tartom, hogy az ember olyan online üzletet készül létrehozni a Te segítségeddel, ahol valóban segítesz/segíthetsz az embereknek és pénzt is keresel vele. Így valóban egy "élmény" az odavezető út és maga a cél elérése is. Köszönjük Péter!

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 20:51 DU

    Örülök, hogy teszik ez a módszer! :)

  • Anonymous képe
    Anonymous (nem ellenőrzött)
    máj 01, 2015 21:23 DU

    Én is úgy gondolom, hogy csak tisztességesen lehet csinálni valamit, ha az ember eredményt akar el érni.Örülök, hogy megtaláltam az 1 év.hu-t veled ,amit eddig írtál, küldtél, mind nagyon tetszett. Bízom benned! Üdv! Ernő

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 01, 2015 21:27 DU

    Köszönöm. :)

  • Ducsai János képe
    Ducsai János (nem ellenőrzött)
    máj 02, 2015 11:13 DE

    Az ilyen posztokért is bízom benned! Hajrá!

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 02, 2015 16:09 DU

    Köszönöm. :)

  • Károly képe
    Károly (nem ellenőrzött)
    máj 02, 2015 17:54 DU

    Kedves Péter!
    Nagyon szépen kifejtetted a véleményed az ingyenességről a honlapod elején...
    A tisztességeges hozzáállásról kifejtett véleményeddel egyetértek, de nekem valahogy nem teljesen gömbölyű, mert utána az ingyenes szoftverek használatát ajánlod.
    Azt viszont mindenki tudja, hogy ingyen ebéd nincs, valakinek állnia kell a cehhet.
    Az ingyenes szoftverek alatt a kifejezetten a gnu licence alatti freeware szoftvereket érted vagy a shareware szoftvereket is? (amelyek viszont nem ingyenesek.)

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 02, 2015 18:26 DU

    Az ingyenes szoftverekért nem kell fizetned. De valójában azok nem ingyenesek. A nyílt forráskód valójában egy jól működő üzleti modell.

    Így van valaki állja ott is a cehhet.

    Mondok egy egyszerű példát.

    Tegyük fel, fejlesztek egy programot és elérhetővé teszem mindenki számára. A közöség fejleszti és kijavítja a hibáit. Nekem ez nem kerül pénzebe, és ők cserébe használhatják. Tehát mindenki jól jár.

    Emellett nagy cégek mint a rendszer legjobb szakértőjét, különböző feladatokkal bíznak meg, amiért pénzt kapok.

    Mivel rengetegen használják a rendszert, mivel biztonságos és gyorsan fejlődik a közösségnek köszönhetően, én egy csomó fizetett melót kapok.

    Ez lehet egy üzleti modell.

  • Dűh Attila képe
    Dűh Attila (nem ellenőrzött)
    máj 03, 2015 08:29 DE

    Sziasztok!
    Én most is egy Mekiből írok (pár napig nem is voltam netközelben :( ), és nem vettem még csak egy sült krumplit sem. De nem erre vagyok büszke.
    Hanem arra, hogy most már ismét van munkám, igaz, csak őszig, de addig félre tudok tenni, és "beleinvesztálni" abba, ami majd a hosszú távú sikert hozza.
    Általában művelődési házakba wifizek, tehát ingyen használom az áramukat és az Internet hálózatukat. Nem szólnak egy szót sem, ezt belekalkulálták a költségvetésükbe, sőt a gépemre is vigyáznak, ha kimegyek vécére... :)

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 03, 2015 12:02 DU

    Graulálok, hogy minden nehézség ellenére ilyen példa értékűen meg tudtad oldani a nehézségeidet!

  • kiss csaba képe
    kiss csaba (nem ellenőrzött)
    máj 03, 2015 14:46 DU

    Kíváncsian várom a folytatást...

  • Szappanos Valéria képe
    Szappanos Valéria (nem ellenőrzött)
    máj 03, 2015 16:00 DU

    Nagyon érzékeny téma szerintem, és akiknek valóban szólna, azok nem fizetnek elő "ilyen" tanfolyamokra, sőt még hírlevelet sem olvasnak... én ezt gondolom

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 03, 2015 21:45 DU

    Igen, ebben igazad lehet. Azonban a lényeg, hogy te itt vagy és tudod ezt. :)

  • Nándor képe
    Nándor (nem ellenőrzött)
    máj 03, 2015 21:37 DU

    Szerintem amit vallasz a tisztességről/korrektségről az szép és jó, mennyire igaz a hatás azt azért lehet vitatni, mert mindkettőre van példa bőven. Szerintem a tisztességes munka az, ha tudod hogy tisztességesen dolgozva kevesebb pénzed marad (tehát nem éri meg), de mégis a tisztességes utat választod, én nem tapasztaltam hogy kifizető makulátlan tisztességel dolgozni,azt sem hogy ettől nagyobb lenne a sikerem, de akkor is azt mondom hogy megéri, mert jobb a kevesebb becsülettel, mint a sok (vagy több) tisztességtelenül!

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 03, 2015 21:48 DU

    Értem. A munka mellé szükséged van sok-sok tudásra is, különben nagyon sokat dolgozol és keveset kapsz érte. De ha becsületes vagy dolgozol és a tudásod is megvan előbb-utóbb meglesz az eredménye.

    De bármennyi tudása is van valakinek, ha tisztességtelen, mindig bukás lesz a vége.

  • Gáspárné Hora Erzsébet képe
    Gáspárné Hora E... (nem ellenőrzött)
    máj 04, 2015 08:41 DE

    Szia Péter!
    Nagyon tetszik a gondolkodás meneted és egyet értek vele teljes mértékben.

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 09, 2015 23:03 DU

    Köszönöm. :)

  • Anonymous képe
    Anonymous (nem ellenőrzött)
    máj 06, 2015 22:47 DU

    Szia Péter!
    Nagyon tetszik a gondolkodás meneted és egyet értek vele teljes mértékben.

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 09, 2015 23:03 DU

    Köszönöm. :)

  • Hajnalka képe
    Hajnalka (nem ellenőrzött)
    máj 08, 2015 18:18 DU

    Szie Péter, én is várom az indulást...

  • Müller Péter képe
    Müller Péter
    máj 09, 2015 23:03 DU

    Hát már is indultunk, szóval hajrá!!

Szólj Hozzá!