A vásárlóidat ismerni nem elég. Tudnod kell mi módon veszed rá őket a vásárlásra.
Hogyan viselkednek, és mik a személyiség jegyeik, mi az értékrendjük és a szokásaik.
A legfontosabb kiinduló pont, a konkurenciád. Hadd magyarázzam el.
Ha azt szeretnéd, hogy a vásárlóid legyenek, mondanod kell valamit. Ez egyszerűen hangzik, de mit mondj? Hogyan találd szíven őket?
Itt egy konkrét példa:
A legtöbb online vállalkozó az üzlet elindításakor követi el a legtöbb hibát.
A legelső, hogy túl nagy erőfeszítést tesznek túl kevés eredményért.
Megmutatom hogyan csinálom én...
A jó domain név fontos. Tudod ez a www.valami.hu dolog.
Azonban nem mindenki tudja mitől lesz jó egy domain név.
Megmutatom én mi alapján választottam ki a sajátjaimat...
A legtöbb ember számára online marketing = pénzkeresés az interneten.
A legjobb, ha tiszta vizet öntünk a pohárba, mert az online marketing nem ez...
Töltsd ki az adatokat és kezdjünk!
Soha nem küldünk szánalmas spam-et.
2009 óta anyagilag független. Rögtön ezután megalapította az 1ev.hu-t. Azóta két hobbijának az utazásnak és az oktatásnak él. Sok online és offline vállalkozásnak segített elindulni. Jelenleg két nagy nemzetközi projekt beindításán tevékenykedik.