Milyen hibát követ el a legtöbb online vállalkozó?
Kiválasztottam és meg is rendeltem a domain neveket.
Innentől már pörög az üzlet.
Elmondom, mi az amit most pontosan meg fogok csinálni, mert a legtöbb online vállalkozó itt követi el a hibákat.
A domain név
Legendák keringenek arról, hogy a kulcsszónak benne kell-e lennie a domain névben.
Nem kell benne lennie.
A Google tudja ezt.
Ennek egyszerűen az oka az, hogy a legtöbb jó domain név foglalt az angol piacon.
Szóval ez nem számít.
Ami számít valamennyit, az a domain kora, de erről ráérünk később beszélni.
Ha megszerezted a domain neved, az első lépésed ez.
Soha ne a termékkel kezdj!
Ha lenne egy éttermed, akkor nem azt mondanád, hogy „Ezt főztük, ki akar enni nálunk?”
Pedig a legtöbb amatőr ezt csinálja. Vásárlókat keres a termékéhez. Ez nagyon fáradtságos munka.
Ahogy az étterem menüt ad, amiből kiválaszthatod, hogy mit akarsz enni, a profi online vállalkozó is ezt csinálja.
Vagyis megtudja, hogy a kiválasztott témában mire van szüksége az embereknek és azt nyújtja.
Ne építs weboldalt!
Bizony, ez is fáradtságos. De csak addig, ameddig nem tudod, hogy hoz-e pénzt az üzleted.
Ha már tudod, hogy van igény a dolgokra és az emberek alig várják, hogy vásároljanak tőled valamit, akkor lesz ideje a weboldal építésnek és a termék készítésnek.
Ez a vállalkozás alapítás szempontjából is fontos.
A helyes első lépés
A helyes első lépés a landing page. Ez az úgynevezett érkező oldal. Ide jönnek majd a látogatók. A landing page egyetlen célja, hogy megszerezze az illető elérhetőségét. Semmi más.
Egyszerűen azért van erre szükség, hogy lehetőséged legyen többször kommunikálni az illetővel.
Ezért ahelyett, hogy azonnal próbálnál eladni, lesz lehetőséged arra, hogy kialakítsd a bizalmat, mielőtt azt kérnéd, hogy vásároljanak tőled.
A bizalom fontos
Nem veszel semmit attól, akiben nem bízol. Tehát nem számít milyen jó a terméked, nem fogják megvenni hacsak nem bíznak benned. Ezért fontos, hogy egy jó hírlevél küldővel folyamatosan kommunikálj az emberekkel.
De nem csak erről van szó.
Ha jó terméket akarsz, akkor tudnod kell mi a problémájuk az embereknek akiknek segíteni szeretnél. Nem arról van szó, hogy szerinted mi a problémájuk. Arról van szó, hogy szerintük mi a problémájuk.
Ez hatalmas különbség.
Nehéz jó terméket létrehozni, ha nem tudod, hogy mire vágynak azok, akik a listádon vannak.
Összefoglalás
Első lépés az érkező oldal és az, hogy kommunikálj az emberekkel.
Ebből tudni fogod, hogy mi az amire igazán szükségük van, és segíthetsz megoldani a problémájukat.
Ezután jöhet a weboldal egy jó bloggal, végül pedig a termék.
Ha ezt a sorrendet követed, nem dolgozol feleslegesen, és jó eséllyel nagyon sikeres leszel.
Egyetértesz a sorrenddel, vagy te máshogy csinálnád?
Végre az első használható tipp - időbe telt, de legalább végre megvan.
Örülök, hogy ez végre teszik neked. :)
Kedves Péter!
Tökéletesen jó a felvezetés! Mindent érthető! Kommunikáció nélkül semmi sem megy!
Remélem a folytatás is ilyen nagyszerű lesz.
Üdv: Ilona
Igyekszem. :)
Rövid, tömör, de nagyon ütős.
Ezt teszik.
Köszi. :)
Kedves Péter!
Nagyon jó felvezetés. Szèp munka.
Várom a folytatást!
Üdv. Margit
Köszönöm. :)
A landing page is weboldal, nem?
Végül is igen.
De egy weboldal különböző részeinek más-más a célja. Például a címlap célja, hogy elérjen egy kattintást. Hiszen a landing page-re (a célját már mondtam fenn) célzott látogatók érkeznek, míg a címlapra bárki.
A címlap célja ezért, hogy elérjünk egy kattintást az oldal belseje felé.
Tehát a landig page is része a teljes weboldaladnak, más a feladata mint a weboldaladon lévő több különböző oldal típusnak.
Igen a landing page (érkező oldal)is weboldal annak is egy speciális fajtája. A specialitása csak annyi, hogy az ilyen oldalakon fogadod a látogatóidat, akik a hirdetésekből és egyéb helyekről érkeznek. És itt kellene elérni, hogy meg adja az e-mail címét. Azért, hogy tovább tudj vele kommunikálni. Ez csak röviden, mert nem szeretnék Péter tanításaiba bele kotyogni.
Tökéletes magyarázat. :)
Ha előbb látom, meg sem írom a saját verziómat :D
Ilyen hibába esik az, aki előbb olvassa a hsz-eket mint a blog bejegyzést. :)
Kedves Péter!
Ritkán jelentkezem, de folyamatosan figyelem a működésedet és az anyagaidat. Tudom, hogy a felhasználatlan információ elveszik, felesleges tudás. A nem használt izomzat is el satnyul. Javaslom elsősorban magamnak, de a többi halogató típusú kollégának is: ÉBRESZTŐ!
Privátban: Az ötletem megbeszéléséhez kérnék két percet skypen.
:) Dobj egy e-mailt, hogy mikor lenne jó a Skype.
Nagyon jó a sorrend. Figyelem különböző cégek kommunikációját, landing page-ét, weboldalát és a terméküket az interneten. Vannak különbségek közöttük, de találkoztam már olyannal aki hasonló stílusban gyakorolja ezt a tevékenységet mint ahogy tanítod nekünk. Megmondom őszintén ez a stratégia tetszett nekem is a legjobban.
Köszönöm. :)
Köszönöm Péter nagyon jó amit irtál
Körülök, hogy tetszik. :)
Köszönöm Péter, jó lesz a dolog...
Szia !
15-e van !
Remélem azért nem kell nyár végéig várni hogy elkészüljön az a weboldal. :)
Szia Péter !
Elmentél nyaralni ?
Szia Péter!
Már a Landing Pages videót is megnéztem, várom, hogy ezt a hírlevél küldőt, hogy tudjuk majd alkalmazni!
A kommunikáció fontos. Kár, hogy nem az erősségem... Ezen feltétlenül változtatnom kell.